Jesteśmy licencjonowanym biurem rachunkowo-podatkowym, oferującym profesjonalne usługi dla przedsiębiorców wchodzących lub już obecnych na rynku polskim, usprawniającym proces wejścia na rynek, jak również zapewniającym bieżącą zgodność z polskim prawem i przepisami podatkowymi.
Dostarczamy ekonomiczne rozwiązania przy tworzeniu spółek, prowadzeniu ksiąg rachunkowych, sporządzaniu deklaracji podatkowych i administracji spółek.
Nasz zespół to osoby zdolne, wykształcone, ambitne, kreatywne i komunikatywne.
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko:
Asystent(-ka) Księgowo-Kadrowa
Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało miedzy innymi:
- - prowadzenie dokumentacji kadrowej,
- - rozliczanie umów zleceń,
- - uzgadnianie rozrachunków z pracownikami/zleceniobiorcami,
- - dekretacja dokumentów księgowych w zakresie pełnej księgowości oraz KPiR,
- - kontrola należności i zobowiązań z kontrahentami.
Wymagania:
- - znajomość zasad prowadzenia dokumentacji kadrowej,
- - bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
- - bardzo dobra organizacja pracy, zaangażowanie, samodzielność, uczciwość i wysoka kultura osobista.
Mile widziane:
- -znajomość języka angielskiego
- -znajomość programu Symfonia Kadry i Płace, FK, MK, Gratyfikant i Płatnik
Praca w Warszawie.
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie aplikacji wraz z oświadczeniem: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie
z Ustawą z dn. 29.08.97 r. o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust. Nr 133 poz. 833.”
mailem na adres: praca@activo.pl
Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.