praca

Jesteśmy licencjonowanym biurem rachunkowo-podatkowym, oferującym profesjonalne usługi dla przedsiębiorców wchodzących lub już obecnych na rynku polskim, usprawniającym proces wejścia na rynek, jak również zapewniającym bieżącą zgodność z polskim prawem i przepisami podatkowymi.

Dostarczamy ekonomiczne rozwiązania przy tworzeniu spółek, prowadzeniu ksiąg rachunkowych, sporządzaniu deklaracji podatkowych i administracji spółek.

Nasz zespół to osoby zdolne, wykształcone, ambitne, kreatywne i komunikatywne.

 

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko:

 

Asystent(-ka) Księgowo-Kadrowa

Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało miedzy innymi:

  • - prowadzenie dokumentacji kadrowej,
  • - rozliczanie umów zleceń,
  • - uzgadnianie rozrachunków z pracownikami/zleceniobiorcami,
  • - dekretacja dokumentów księgowych  w zakresie pełnej księgowości oraz KPiR,
  • - kontrola należności i zobowiązań z kontrahentami.

Wymagania:

  • - znajomość zasad prowadzenia dokumentacji kadrowej,
  • - bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
  • - bardzo dobra organizacja pracy, zaangażowanie, samodzielność, uczciwość i wysoka kultura osobista.

Mile widziane:

  • -znajomość języka angielskiego
  • -znajomość programu Symfonia Kadry i Płace, FK, MK, Gratyfikant i Płatnik

Praca w Warszawie.

 

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie aplikacji wraz z oświadczeniem: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie
z Ustawą z dn. 29.08.97 r. o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust. Nr 133 poz. 833.”
mailem na adres: praca@activo.pl

Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.